از عناصر کلیدی موفقیت سازمان، رضایت مشتری از خدمات/محصولات سازمان است. اطلاعات بدست آمده از پایش و اندازه گیری رضایت مشتری می تواند به شناسایی فرصت ها در جهت بهبود استراتژی سازمان در خدمات/محصولات، فرآیندها و ویژگی هایی که توسط مشتریان با ارزش هستند، کمک نماید. چنین بهبودی می تواند اعتماد مشتری و در نتیجه منافع تجاری و دیگر منافع را تقویت کند.
دانلود متن کامل استاندارد ISO 10004:2018
11 تیر 1400شرکت پردازش بنیان شهر مرکز آموزشی برگزیده تا سال 98 از طرف اداره کل استاندارد استان سمنان...
آموزشهای حسابداری ویژهی بازار کار دورههای بسیار مفید و کارآمد برای افرادی است که میخواهند وارد ا...
شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان از تاریخ دوازده الی چهارده اسفند ماه، سه رویداد استارتاپی در حوزه صنع...