دوره آموزشی سیستم مدیریت کیفیت جامع TQM
دوره آموزشی سیستم مدیریت کیفیت جامع TQM از تاریخ 1403/12/05 لغایت 1403/12/06 با حضور 112 شرکتکننده برگزار گردید.
لازم به توضیح است که مخاطبان دوره آموزشی فوق مدیران کنترل کیفیت و مسئولین فنی واحدهای صنعتی بودند.
شرح دوره آموزشی سیستم مدیریت کیفیت جامع TQM:
مدیریت کیفیت جامع یا TQM یک رویکرد مدیریت برای موفقیت بلندمدت از طریق رضایت مشتری را توصیف میکند. در یک سیستم (Total quality management) TQM، همه اعضای یک سازمان در بهبود فرایندها، محصولات، خدمات و فرهنگی که در آن کار میکنند مشارکت میکنند. مدیریت کیفیت جامع اصول استاندارد ایزو ۹۰۰۱ را در خود جای میدهد.
مزایای سیستم مدیریت کیفیت جامع:
سیستم مدیریت کیفیت جامع مزایای مهمی برای سازمان شما به همراه میآورد. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره میکنیم:
- تقویت موقعیت رقابتی
- سازگاری با شرایط در حال تغییر یا نوظهور بازار و مقررات محیطی و دولتی
- بهرهوری بالاتر
- تصویر بهبودیافته در بازار
- رفع عیوب و ضایعات
- کاهش و مدیریت هزینهها
- سودآوری بالاتر
- افزایش رضایت مشتری
- افزایش وفاداری و حفظ مشتری
- افزایش امنیت شغلی
- بهبود روحیه کارکنان
- افزایش ارزش سهامداران و ذینفعان
- فرایندهای بهبودیافته و نوآورانه
سرفصلهای دوره آموزشی:
- آشنایی با کلیات و تعاریف کیفیت و مدیریت کیفیت جامع
- رویکردهای مدیریت کیفیت جامع
- ابزارهای مدیریت کیفیت جامع
- تمرکز بر مشتری
- کارگروهی و مشارکت همه کارکنان
- کوشش مستمر برای بهبود