ایزو 9001
برای راهبری و اداره موفق یک سازمان باید آن را به گونه ای نظام مند و شفاف هدایت، کنترل و مدیریت کرد. این موفقیت می تواند در پرتو استقرار و برقرار نگهداشتن سیستم مدیریتی باشد که برای بهبود پیوسته سازمان طراحی شده است و در عین حال به نیازهای مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی توجه ویژه می کند.
اجرای الزامات سیستم مدیریت کیفیت در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدماتی که دلخواه مشتری باشد، برآورده می سازد و هدف اصلی از استقرار این سیستم، افزایش رضایت مشتریان از طریق بهبود کیفیت خدمات و تولید است.